Astra thema voor WordPress CMS

Astra thema voor WordPress CMS

In het afgelopen jaar hebben wij heel wat thema’s uitgetest op onze ontwikkelsites. Niet alleen omdat we altijd op zoek zijn naar nieuwe designs en mooie layouts, ook omdat er steeds meer thema’s met aanvullende (of onderliggende) functionaliteit verschijnen. En er is maar één goeie manier om te weten te komen of ze de moeite waard zijn. En dat is zelf uitproberen en testen. Dat betekent niet alleen veel werk want je hebt nu eenmaal een hoop uitdagingen als je software gaat testen. Maar ook om er een beeld van te krijgen dat kan helpen om zo’n design en die hopelijk nuttige functionaliteit, te spiegelen aan de behoeftes van de klanten.

Niet elke klant zit te wachten op een heel spacey of flashy design, sommigen willen een straight forward design waaruit vooral de belangrijkste boodschap van het bedrijf, die dienst of de producten tevoorschijn komt. En dat heeft dan ook tot gevolg dat je de vele instelmogelijkheden van zo’n thema heel precies moet uitproberen. Niet alleen met (verzonnen) content maar ook hoe de weergave zich houdt in de verschillende browsers, en – met name – op verschillende beeldschermformaten. Last but not least is natuurlijk de weergave op mobiele apparaten het belangrijkste criterium geworden om te bepalen of een thema echt geschikt is voor die klant, die dienst, die producten, enzvoort.

Scroll naar top